,,დაწყვილების’’- შექმნის
ინსტრუქცია
1.ინტერაქტიულიმოდულითსწავლებისდროსშევდივართსაიტზეLearningApps.org
დამაუსითვაწკაპებთმარჯვენამხარესდროშებისგვერდით
გამოსახულ სამკუთხედის ფორმის მენიუზე .
2.მაუსით დაწკაპების
შემდეგ ჩამოიშლება მენიუ,სადაც გამოჩნება ქართულის დროშა და ზედ მაუსით
კვლავ ვაწკაპებთ, ამის შემდეგ შევძლებთ ლერნინგაპში ვიმუშაოთ ქართულ ენაზე.
3.ენის არჩევის შემდეგ რეგისტრაციისათვის ვიყენებთ ჩვენს
ელ-ფოსტას და პაროლს.
4.რესურსის შესაქმნელად მოცემულ შემთვევაში შევდივარ
დანართებისდათვალიერება-ში ვირჩევ ერთერთ ჩემთვის სასურველ უკვე შექმნილი რესურს ქართულისკატეგორიიდან დაწყვილებადა
ვინახავ ჩემს დანართებში
და ვეცნობი მის სტრუქტურას.
5.შემდეგ ვაწკაპებ
რესურს და ვარედაქტირებ,ამ დროს ვაკლიკებთ
მარცხენა მხარეს მოთავსებურლურჯ გრაფაზე სადაც წერიაანალოგიური დანართი-სშექმნა და ვირჩევ მენიუდან ახალიცარიელი დანართის შექმნა ამ შაბლონის გამოყენებით
6.ახალიდანართისშექმნამდედანართისსათაურისცარიელგრაფაშივწერდააწყვილენონა ირემაძე.
7. ამოცანა-ში ვწერ დავალებას
ამ დანართისათვის რომელიც აისახება ეკრანზე თამაშის დასაწყებად: ვწერ წექსტს წყვილების
მითითებით. მოსწავლეებმა უნდა დააკავშირონ ნაწარმოები შესაბამის ავტორთან.
8.კითხვების დაწერამდე კითხვა
1-სგასწვრივ ვაკლიკებ,ვწერ ნაწარმოებებსა
და მათ ავტორებს.მოსწავლეებმა სწორად უნდა დააწყვილონ ისინი სულ შევქმენი 8 წყვილი.
14.საჯარო დართებში სათაურის ველში წერია ჩემს მიერ შერჩეული სათაური, ,,დაწყვილება“, განკუთვნილიაII-
კლასის მოსწავლეებისათვის ქართულში თეორიული ცოდნის განსამტკიცებლად. ნონა ირემაძე
‘’ შემდეგ სფეროში ავირჩიე ქართული, ასევე ტეგებში ჩავწერე ქართული, განათლების საფეხურში
მოვნიშნე დაწყებითი საფეხური.
15. ბოლოს მაუსით
ვაკლიკებ ფორმის გაგზავნაზე, დანართი გამოქვეყნდება
საიტზე LearningApps.orgქართულის
კატეგორიაში კატეგორიაში და მისი გამოყენება შეუძლია ნებისმიერ
მუსველს.
სასწავლო რესურსის
რეფლექსია
1. სასწავლო რესურსი: ,,დაწყვილება’’
მიზანი: მოსწავლეებში დახარისხების
უნარის განვითარება, მოტივაციის ამაღლება, ქართულში ნასწავლი მწერლებისა და მათი ნაწარმოებების
განმეორება, ცოდნის განმტკიცება.
სასწავლო რესურსი ,,დაწყვილება“, შევქმენი იმისთვის
რომ სასწავლო პროცესი საინტერესო და სახალისო ყოფილიყო. მოსწავლეებს საშუალება ჰქონოდათ
ცოდნის მიღებისა და განმტკიცებისა, სათანადო უნარ- ჩვევების განვითარებისა, რასაც გარკვეული
დრო სჭირდება. ინტერაქციული მოდულით სწავლება მოსწავლეებში ზრდის მოტივაციასა და ჩართულობას
საგაკვეთილო პროცესში. მსგავსი მოდულით სწავლება სახალისოა და მოსწავლეებს საშუალება ეძლევათ შეამოწმონ საკუთარი ცოდნა.
მოტივაციისა და
ჩართულობის გარდა მოსწავლეებს მსგავსი სასწავლო რესურსებით სწავლება უუმჯობესებს სოციალურ, ინფორმაციის დახარისხების,კლასიფიცირებისა
და ტრანსფერის უნარებს. ამიტომ მსგავს ონლაინ, ინტერაქციულ მოდულს მომავალშიც განვახორციელებ,
უფრო მეტად სახალისოსა და საინტერესოს გავხდი საგაკვეთილო პროცესს, ასევე რესურსების
შექმნაში ჩავრთავ მოსწავლეებსაც.
სასწავლო რესურსი ,,დაწყვილება“ აგებულია საკვეთილო
მასალაზე დაყრდნობით, მოსწავლეთა ინტერესებისა და საჭიროებების გათვალისწინებით. ის
შექმნილია მრავალჯერადი გამოყენებისთვის, ონლაინ რეჟიმში. გამოქვეყნებულია საიტზე:
LearningApps.org.ნებისმიერ ქართულის მასწავლებელს სურვილის შემთხვევაში შეუძლია მისი
გამოყენება. მოსწავლეთა უკეთ დასაიტერესებლად და მათი მოტივირებისთვის, რესურსის შექმნაში
ჩავრთავ მოსწავლეებსაც.
სასწავლო რესურსი შეესაბამება ესგ- ით განსაზღვრულ
მისაღწევ შედეგებს.
ქართულის სტანდარტი II კლასი
ქართ.
დაწყებითი II.1. მოსწავლეს შეუძლია ადეკვატურად რეაგირება მარტივ სამეტყველო სიტუაციაში
ქართ.
დაწყებითი II.3. მოსწავლეს შეუძლია აქტიური ლექსიკისა და ძირითადი ენობრივი ფორმების
მეტყველებაში გამოყენება
რესურსის ლინკი: რესურსი გამოქვეყნებულია
საიტზე: LearningApps. org 2019 წლის 5 აპრილს.
სახელი, გვარი:
/ ნონა ირემაძე /
,,კლასიკური ვიქტორინა’’-ს შექმნის
ინსტრუქცია
1.ინტერაქტიულიმოდულითსწავლებისდროსშევდივართსაიტზეLearningApps.org
დამაუსითვაწკაპებთმარჯვენამხარესდროშებისგვერდით
გამოსახულ სამკუთხედის ფორმის მენიუზე .
2.მაუსით დაწკაპების
შემდეგ ჩამოიშლება მენიუ,სადაც გამოჩნება ქართულის დროშა და ზედ მაუსით
კვლავ ვაწკაპებთ, ამის შემდეგ შევძლებთ ლერნინგაპში ვიმუშაოთ ქართულ ენაზე.
3.ენის არჩევის შემდეგ რეგისტრაციისათვის ვიყენებთ ჩვენს
ელ-ფოსტას და პაროლს.
4.რესურსის შესაქმნელად მოცემულ შემთვევაში შევდივარ
დანართებისდათვალიერება-ში ვირჩევ ერთერთ ჩემთვის სასურველ უკვე შექმნილი რესურს ქართულისკატეგორიიდან ვიქტორინასდა
ვინახავ ჩემს დანართებში, ვეცნობი
მის სტრუქტურას.
5.შემდეგ ვაწკაპებ
რესურს და ვარედაქტირებ,ამ დროს ვაკლიკებმარცხენა
მხარეს მოთავსებულლურჯ გრაფაზე სადაც წერიაანალოგიური
დანართი-სშექმნა და ვირჩევ მენიუდან
ახალიცარიელი დანართის შექმნა ამ შაბლონის გამოყენები
6.ახალი დანართის შექმნამდე დანართის სათაურის ცარიელ გრაფაში ვწერ ტექსტს თუ ვისთვის არის განკუთვნილი ვიქტორინა და რა თემაზეა. .,,ვიქტორინ აქართულში'' ,განკუთვნილია II- კლასის მოსწავლეებისათვის ქართულში თეორიული ცოდნის განსამტკიცებლად. ნონა ირემაძე
7. ამოცანა-ში ვწერ დავალებას
ამ დანართისათვის რომელიც აისახება ეკრანზე თამაშის დასაწყებად: გამოიცანი
სწორი პასუხი.
8.კითხვების დაწერამდე კითხვა
1-ისგასწვრივ ვაკლიკებ ვტვირთავ ფოტოს რომელზეც გამოსახულია პირველი კითხვის
შესაბამისი ფოტო,.
9.შემდეგ მარჯვენამხარეს
გრაფაში ვწერ კითხვას. სწორი პასუხის გრაფაში ვწერ პასუხს: მეორე ხაზზე,სწორი პასუხის შემდეგ უკუკავშირს ,,ყოჩაღ
პასუხი სწორეა
10.შემდეგვწერთარასწორპასუხებს შესაბამისი უკუკავშირთ.სულიწერება ოთხიპასუხი,ერთისწორიდასამიარასწორი,ყოველიპასუხისქვემოთუკუკავშირისგრაფაშიიწერება
პასუხის შესაბამისიუკუკავშირი.
11.
ახალი კითხვის დასამატებლად
ვაწკაპებ გრაფაზე + შემდეგი ელემენტის დამატება-ს და ჩამოიშლება
ახალი კითხვებისთვის და პასუხებისთვის შესაბამისი გრაფები.,,კლასიკური ვიქტორინა ქართულშიუკუკავშირი. სულ
დავწერე 8 კითხვა ოთხი სავარაუდო
პასუხით და შესაბამისი უკუკავშირით.
12.
შემდეგ ვირჩევთ შეკითხვების თანმიმდევრობას მე ავარჩიე შემთხვევით თანმიმდევრობა თამაშის
დროს კითხვების თანმიმდევრობა თავისთავად იქნება შერჩეული.
13.შეფასები
ბოლოსაქ მოვნიშნე რომ თითოეულ პასუხის შემდეგ გამოჩნდეს პასუხის
შესაბამისი შეფასება.
14.შემდეგ უკუკავშირი-ს გრაფაში
ვწერ ტექსტს რომელიც აისახება ყოველი
სწორი პასუხის გაცემის შემთხვევაში ,,კარგია, თქვენ ყველა კითხვას სწორად უპასუხეთ!.’’
15.შემდეგ ვიქტორინის ფონად ვირჩევ სასურველ ფოტოს,რომელიც თამაშის დაწყების დროს ფონის
სახით გამოჩნდება.
16.შემდეგდახმარებისგრაფაშიჩავწერეთითოეული კითხვადა სწორი პასუხი,რომლისგამოყენებაცმოსწავლესშეუძლიადახმარებისგამოყენების სურვილისშემთხვევაში,ეკრანის მარცხენამხარესჩანს
ნათურის ფორმის ყვითელილოგო,რაზეცმაუსითდაკლიკების შემთხვევაშიმოსწავლენახავსსასურველკითხვადდაპასუხს.
17. შემდეგ ვაკლიკებთ
დათვალიერება რედაგტირებისა და გადამუშავების
რეჟიმზედა საშუალება გვეძლევა ვნახოთ
და შევამოწმოთ საკუთარი ელექტრონული
რესურსი დანართის შენახვის შემდეგ ვიქტორინა
ვითამაშე ,შევამოწმე თამაშის დროს იყო თუ არა ხარვეზები.
18.არჩეული პასუხის დაკლიკების შემდეგ ბოლოში მაუსით ვაკლიკებთ პასუხის შემოწმებაზე და გადავდივარ თმომდევნო კითხვაზე
19.შეგვიძლია
დანართის გამოქვეყნებამდე კვლავ გადავხედოთ დანართს და ვაკლიკებთდანართის გადახედვა-ს. და ბოლოს საჯარო დანართებში ვაკლიკებთ გამოქვეყნების
მიზნით
20.საჯარო დართებში სათაურის ველში წერია ჩემს მიერ შერჩეული სათაური, ,,კლასიკური ვიქტორინაქართულში'',განკუთვნილიაII-
კლასის მოსწავლეებისათვის ქართულში თეორიული ცოდნის განსამტკიცებლად. ნონა ირემაძე
‘’ შემდეგ სფეროში ავირჩიე ქართული, ასევე ტეგებში ჩავწერე ქართული, განათლების საფეხურში
მოვნიშნე დაწყებითი საფეხური
21.ბოლოს მაუსით
ვაკლიკებ ფორმის გაგზავნაზე, დანართი გამოქვეყნდება
საიტზე LearningApps.orgქართულის
კატეგორიაში და მისი გამოყენება შეუძლია ნებისმიერ მსურველს
სასწავლო რესურსის რეფლექსია
სასწავლო რესურსი: კლასიკური ვიქტორინა
მიზანი: მოსწავლეებში მოტივაციის
ამაღლება, ნასწავლი მასალის განმეორება, ცოდნის განმტკიცება.
სასწავლო რესურსი ,,სახალისო ვიქტორინა“ შევქმენი
იმისთვის რომ ნაკლებად საინტესო თეორიული მასალის შესწავლა სახალისო პროცესად გადამექცია.
მოსწავლეებს ხელი უნდა შევუწყოთ ცოდნის მიღებასა და განმტკიცებაში, სათანადო უნარ-
ჩვევების განვითარებაში, რასაც გარკვეული დრო სჭირდება. ინტერაქციული
მოდულით
სწავლება მოსწავლეებში ზრდის მოტივაციასა და ჩართულობას საგაკვეთილო პროცესში. მსგავსი
მოდულით სწავლება სახალისოა და მოსწავლეებს
საშუალება ეძლევათ შეამოწმონ საკუთარი ცოდნა, მოახდინონ ნასწავლი მასალის განმტკიცება.
სასწავლო რესურსი ,,კლასიკური ვიქტორინა“ აგებულია
საკვეთილო მასალაზე დაყრდნობით, მოსწავლეთა ინტერესებისა და საჭიროებების გათვალისწინებით.
ის შექმნილია მრავალჯერადი გამოყენების მიზნით,ონლაინ რეჟიმში. გამოქვეყნებულია საიტზე:
LearningApps.org.ნებისმიერ ქართულის მასწავლებელს სურვილის შემთხვევაში შეუძლია მისი
გამოყენება. აღნიშნულმა ვიქტორინამ დიდი მოწონება დაიმსახურა მოსწავლეებში. აქედან
გამომდინარე მომავალშიც გავაგრძელებ მსგავსი ინტერაქციული მოდულით სწავლებას.რესურსის
შექმნაში ჩავრთავ მოსწავლეებსაც.
ზემოთ აღნიშნული ვიქტორინა თავისი სტრუქტურით
კლასკურია, იგი არის რამოდენიმე მულტიმედიური კონტენტის არჩევით, რაც საშუალებას იძლევა
ფოტო აიტვირთოს კითხვების შესაბამისად მისთვის განკუთვნილ ველში.
სასწავლო რესურსი შეესაბამება ესგ- ით განსაზღვრულ
მისაღწევ შედეგებს.
ქართულის სტანდარტი II კლასი
ქართ.
დაწყებითი II.1. მოსწავლეს შეუძლია ადეკვატურად რეაგირება მარტივ სამეტყველო სიტუაციაში
ქართ.
დაწყებითი II.3. მოსწავლეს შეუძლია აქტიური ლექსიკისა და ძირითადი ენობრივი ფორმების
მეტყველებაში გამოყენება
რესურსის ლინკი:
რესურსი
გამოქვეყნებულია საიტზე: LearningApps. org 2019 წლის 5 აპრილს. ბმულის ნახვა შეიძლება
შემდეგ ლინკზე: https://learningapps.org/create?edit=pkkk55bkk19
სახელი, გვარი: / ნონა ირემაძე
/
,,თავსატეხის’’ შექმნის
ინსტრუქცი
1.ინტერაქტიული მოდულით სწავლების დროს შევდივართ საიტზე LearningApps.orgდა მაუსით ვაწკაპებთ მარჯვენამხარეს დროშების გვერდით გამოსახულ სამკუთხედის ფორმის მენიუზე .
2.მაუსით დაწკაპების
შემდეგ ჩამოიშლება მენიუ,სადაც გამოჩნება ქართულის დროშა და ზედ მაუსით
კვლავ ვაწკაპებთ, ამის შემდეგ შევძლებთ ლერნინგაპში ვიმუშაოთ ქართულ ენაზე.
3.ენის არჩევის შემდეგ რეგისტრაციისათვის ვიყენებთ ჩვენს
ელ-ფოსტას და პაროლს
4.რესურსის შესაქმნელად მოცემულ შემთვევაში შევდივარ
დანართებისდათვალიერება-ში ვირჩევ ერთერთ ჩემთვის სასურველ უკვე შექმნილი რესურს ხქართულისკატეგორიიდან თავსატეხიდა
ვინახავ ჩემს დანართებში
და ვეცნობი მის სტრუქტურას.
5.შემდეგ ვაწკაპებ
რესურს და ვარედაქტირებ,ამ დროს ვაკლიკებთ
მარცხენა მხარეს მოთავსებურლურჯ გრაფაზე სადაც წერიაანალოგიური დანართი-სშექმნა და ვირჩევ მენიუდან ახალიცარიელი დანართის შექმნა ამ შაბლონის გამოყენებით
6.ახალიდანართისშექმნამდედანართისსათაურისცარიელგრაფაშივწერშინაური
და გარეული ფრინველები,,,თავსატეხიქართულ ენაში'',განკუთვნილიაII- კლასისმოსწავლეებისათვის.ნონა ირემაძე.
7. ამოცანა-ში ვწერ დავალებას
ამ დანართისათვის რომელიც აისახება ეკრანზე თამაშის დასაწყებად: თავსატეხის უკან იმალება
გამოსახულება, რომელიც უნდა გაიხსნას. მოცემულია შინაური და გარეული ფრინველები თავსატეხის
ამოსახსნელად დააკლიკეთ შესაბამის უჯრას.
8.კითხვების დაწერამდე კითხვა
1-სგასწვრივ ვაკლიკებ ვწერ გარეული ფრინველები.ჯგუფი1. ელემენტი1.ვწერ ერთ გარეულ ფრინველს, ელემენტი2მეორე ფრინველს და ა. შ. სულ ვწერ
5 გარეულ და 5 შინაურ ფრინველს. სულ შევქმენი 6 ჯგუფი, მივუსადაგე ყოველ ჯგუფს კონკრეტული
პირობა. ჯგუფები შემთხვევითი თანმიმდევრობით განლაგდებიან თავსატეხში.
9. შემდეგვწერთარასწორპასუხებს შესაბამისი უკუკავშირთ.სულიწერება
ხუთი პასუხი,ერთისწორიდაოთხიარასწორი,ყოველიპასუხისქვემოთუკუკავშირისგრაფაშიიწერება
პასუხის შესაბამისიუკუკავშირი.
10.
ახალი კითხვის დასამატებლად
ვაწკაპებ გრაფაზე + შემდეგი ელემენტის დამატება-ს და ჩამოიშლება
ახალი კითხვებისთვის და პასუხებისთვის შესაბამისი გრაფები, რომელშიც ვწერთ შესაბამის
ტექსტსუკუკავშირით.
11 .შემდეგ
უკუკავშირის გრაფაში
ვწერ ტექსტს რომელიც აისახება ყოველი
სწორი პასუხის გაცემის შემთხვევაში ,,კარგია, თქვენ ყველა კითხვას სწორად უპასუხეთ!.’’
12. .შემდეგ თავსატეხის ფონად ვირჩევ სასურველ ფოტოს,რომელიც თამაშის დაწყების დროს ფონის
სახით გამოჩნდება.
13.შემდეგ დახმარების გრაფაში ჩავწერე თითოეული კითხვადა სწორი პასუხი,რომლის გამოყენებაც მოსწავლეს შეუძლია დახმარების გამოყენების სურვილის შემთხვევაში,ეკრანის მარცხენამ ხარესჩანს
ნათურის ფორმის ყვითელილოგო,რაზეც მაუსით დაკლიკების შემთხვევაში მოსწავლე ნახავს სასურველ კითხვად დაპასუხს.
14.შემდეგ ვაკლიკებთ
დათვალიერება რედაგტირებისა და გადამუშავების
რეჟიმზედა საშუალება გვეძლევა ვნახოთ
და შევამოწმოთ საკუთარი ელექტრონული
რესურსი დანართის შენახვის შემდეგ ვიქტორინა
ვითამაშე ,შევამოწმე თამაშის დროს იყო თუ არა ხარვეზები.
ფოტოზეისრითმარცხენამხარეს,ნაჩვენებიადახმარებისლოგო,ყვითელინათურა, ხოლომარჯვენამხარესისრითკუთხეშინაჩვენებიათუროგორმივიღოთრესურსისსრულიგამოსახულებაეკრანზე. მესამიე
ისრით ნაჩვენებია თუ სად უმდა დააკლიკოს მოსწავლემ სწორი პასუხის გაცემის დროს.
15.შეგვიძლია
დანართის გამოქვეყნებამდე კვლავ გადავხედოთ დანართს და ვაკლიკებთდანართის გადახედვა-ს. და ბოლოს საჯარო დანართებში ვაკლიკებთ გამოქვეყნების
მიზნით.
16. საჯარო დართებში სათაურის ველში წერია ჩემს მიერ შერჩეული სათაური, ,,თავსატეხი ქართულში'',განკუთვნილიაII-
კლასის მოსწავლეებისათვის ქართულში თეორიული ცოდნის განსამტკიცებლად. ნონა ირემაძე
‘’ შემდეგ სფეროში ავირჩიე ქართული, ასევე ტეგებში წავწერე ქართული განათლების საფეხურში
მოვნიშნე დაწყებითი საფეხური.
17.ბოლოს მაუსით
ვაკლიკებ ფორმის გაგზავნაზე, დანართი გამოქვეყნდება
საიტზე LearningApps.org მუსიკის კატეგორიაში და მისი გამოყენება შეუძლია ნებისმიერ მუსველს.
სასწავლო რესურსის რეფლექსია
სასწავლო რესურსი: თავსატეხი
მიზანი: მოსწავლეებში ანალიტიკური აზროვნების
განვითარება, მოტივაციის ამაღლება, ცოდნის გაღრმავება-განმტკიცება.
ოცდამეერთე საუკუნე
მდიდარია თანამედროვე ტექნოლოგიებით,ბავშვებისა და ახალგაზრდების ყურადღება მიმართულია
და მიდრეკილია ვირტუალური სამყაროსკენ, რაც მათთვის წარმოადგენს ინფორმაციის მიღების უპირველეს საშუალებას , აღნიშნული სასწავლო რესურსი
თანამედროვე ტექნოლოგიების გამოყენებით გაიზარდის
მოსწავლეთა მოტივაციასა და მათ ჩართულობას
სასწავლო პროცესში.
გაკვეთილზე საჭიროებებიდან
გამომდინარეზოგჯერ ვიყენებ ინტერაქტიული მოდულით სწავლებას, კერძოდ საიტს LearningApps.org -ზე სასწავლო დანართებში სხვადასხვა
საგნების ელექტრონული სასწავლო რესურსებია გამოქვეყნებული, ნასწავლი მასალის განმტკიცებისათვის.
გაკვეთილთან დაკავშირებულ თემებზე ვქმნი სხვადასხვა ელექტრონულ სასწავლო რესურსებს და ვიყენებ გაკვეთილის მსვლელობის დროს,მსგავსი
რესურსები სახალისოს და საინტერესოს ხდის გაკვეთილებს,იზრდება მოსწავლეთა ჩართულობა
და მოტივაცია, რაც მოსწავლეებს ინტერესს უღვიძებს თავადაც შექმნან მსგავსი რესურსები.მოსწავლეებში
დიდ სიხარულს იწვევს იმის ცოდნა რომ მათ მიერ, შექმნილი სასწავლო რესურსი მრავალჯერადი
გამოყენებისაადა ასევე შეუძლიათ სხვა მოსწავლეებმა გამოიყენონ სწავლის პოცესში.
სასწავლო რესურსი ,, თავსატეხი“ აგებულია საგაკვეთილო
მასალაზე დაყრდნობით.
ის შექმნილია მრავალჯერადი გამოყენების მიზნით,ონლაინ რეჟიმში. გამოქვეყნებულია
საიტზე: LearningApps.org.ნებისმიერ ქართულის მასწავლებელს სურვილის შემთხვევაში შეუძლია
მისი გამოყენება. აღნიშნულრესურსსმოსწავლეები მონდომებითა და ხალისით ასსრულებდნენ.
აქედან გამომდინარე მომავალშიც გავაგრძელებ
მსგავსი ინტერაქციული მოდულით სწავლებას.
სასწავლო რესურსი შეესაბამება ესგ- ით განსაზღვრულ
მისაღწევ შედეგებს.
ქართულის სტანდარტი II კლასი
ქართ.
დაწყებითი II.1. მოსწავლეს შეუძლია ადეკვატურად რეაგირება მარტივ სამეტყველო სიტუაციაში
ქართ.
დაწყებითი II.3. მოსწავლეს შეუძლია აქტიური ლექსიკისა და ძირითადი ენობრივი ფორმების
მეტყველებაში გამოყენება
რესურსის ლინკი: რესურსი გამოქვეყნებულია
საიტზე: LearningApps. org 2019 წლის 5 აპრილს. ბმულის ნახვა შეიძლება შემდეგ ლინკზე:
https://learningapps.org/create?edit=pkkk55bkk19
სახელი, გვარი:
/ ნონა ირემაძე /
No comments:
Post a Comment